.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بخشی از محور سوادکوه تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود
قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امروز مقرر‌ شد که تأمین اعتبار مقطعی برای تملک‌ در محور سوادکوه صورت بگیرد، گفت: بخشی از جاده محور سوادکوه تا پایان سال قابل بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، محسن نریمان عصر امروز در بازدید از محور سوادکوه با اشاره به اینکه بررسی گره‌های ترافیکی استان مازندران که محور حیاتی، راه اصلی و شاهراهی که تهران را به استان وصل می‌کند،  علت این بازدید بوده است، گفت: کارگاه فعالی را مشاهده می‌کنیم که همه جا دارند کار می‌کنند و نیاز به تملک تجاری، مسکونی و تعامل مناسب مردم، شورا‌ها، نهادها و نیروهای وزارت راه و شهرسازی است.

وی با بیان اینکه نمایندگان مردم استان مازندران مجلس شورای اسلامی به‌ویژه عبدالله رضیان نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و شهرستان سیمرغ و استاندار مازندران به‌صورت درخواست ویژه تسریع در تأمین‌ اعتبار برای حل بخشی از این گره‌های را داشتند، افزود: امروز مقرر‌ شد که تأمین اعتبار مقطعی برای تملک‌ها صورت بگیرد و تصمیم این‌ است که بخشی از جاده تا پایان سال قابل بهره‌برداری شود.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور استان‌ها با اشاره به اینکه با کمک نمایندگان مجلس و تصویب اعتبارات در بودجه که در حال تصویب است و اهتمام نیروهای استان شاهد حل این گره‌ها باشیم، خاطر‌نشان کرد: فعالیت در این محور دشوار است  چرا که ل کوه را شکافته و تونل‌های جدید احداث شده است.

وی با بیان اینکه محدودیت تعریض هم داریم که از یک‌طرف به رودخانه و از طرف دیگر با کوه‌خشن روبرو هستیم، اظهار‌ کرد: مشاوران و کارشناسان فنی، طرح‌هایی دارند که براساس این طرح جاده استاندارد و  تعریض شده چهار بانده، راه امنی ‌شود .

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور استان‌ها با بیان اینکه با ایمنی موجب رونق اقتصادی و برقراری ارتباط مناسب به همراه ارتباط ریلی باید بود، گفت: به نتیجه رسیدن این طرح‌ها  به نوعی پاسخ مناسبی به شیوه اقتصاد مقاومتی است.

نریمان با بیان اینکه با‌ وجود مشکلاتی که در اعتبار وجود دارد نیروهای ما در شرکت ساخت آمادگی دارند که با استفاده از روش بهینه و کمترین اعتبارات، بیشترین بهره‌برداری را از این اعتبارات داشته باشند، گفت: مشکلاتی مانند تملک، نقطه شهری و مشکلات فنی در این محور داریم.

وی با اعلام اینکه از نظر طراحی مشکل نداریم و باید با تعامل برای باز‌کردن گره‌های ترافیکی اقدام‌کنیم، اضافه کرد: بر طبق اطلاعاتی دریافتی مردم کاملا آماده همکاری هستند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.042 seconds.